Οι ιστορίες της Κ., της Καλλιόπης Πασιά

2023-09-07

«Είμαι η κόρη που έχασε τον πατέρα και η μάνα που δεν γέννησε τον γιο. Είμαι το κορίτσι που φοβάται τις πεταλούδες και αγαπάει τους λύκους. Είμαι αυτή που αγάπησε πολύ στο τώρα και την αγάπησαν περισσότερο στο μετά. Είμαι ο ήχος της γαλήνης και το βλέμμα της επανάστασης. Είμαι αυτή που περπατά πάνω στα ορθά κι όμως ζει τα πάντα ανάποδα. Είμαι εδώ μα πάντα είμαι αλλού».
ήταν σαν να, αλλά δεν ήταν


67 στιγμιότυπα αφήγησης
ένα επιρρηματικό memoir
για όποιο γράμμα της αλφαβήτας


Ένα ταξίδι ζωής μιας γυναίκας που σε κάθε της βήμα «σκοντάφτουμε» πάνω σε δικές μας αποφάσεις, λάθη που μας στοίχειωσαν, όνειρα που μας σημάδεψαν, πρόσωπα που καθόρισαν την πορεία μας μέσα στον χρόνο.

Ένας λογοτεχνικός κήπος από λέξεις, αισθήματα και συναισθήματα! Ο έρωτας, η ελπίδα, η απογοήτευση και η προσμονή υφαίνουν έναν ιστό που «εγκλωβίζει» το μυαλό και την καρδιά σου από την πρώτη μέχρι και την τελευταία σελίδα. Όταν η ανάγνωση ολοκληρωθεί νοιώθεις ότι βρήκες ή αποδέχτηκες μια πτυχή του εαυτού σου που αγνοούσες ή ξεχνούσες, αλλά είναι ουσιαστικά η μόνη υπεύθυνη για την τωρινή σου υπόσταση.

Ένα ιδιαίτερο λογοτεχνικό έργο που δεν συναντάμε συχνά στα ράφια ενός βιβλιοπωλείου, αλλά το έχει ουσιαστικά ανάγκη η λογική και η ψυχή μας στην μουντή καθημερινότητα που ζούμε!


Απόσπασμα από το βιβλίο

Οι λέξεις θέλουν αέρα να αναπνεύσουν, όπως κι οι ψυχές. Μόνο τα κορμιά είναι αυτά που αντέχουν σφιχτά, να μην επιτρέπουν ίχνος να περνά ανάμεσά τους, όταν σφιχταγκαλιασμένα ενώνονται.

Οι ιστορίες πλάθονται ψιθυριστά, κάπου ανάμεσα σε χάδια και σεντόνια, πριν ή κατά τη διάρκεια των ονείρων.


Τίτλος: Οι ιστορίες της Κ.

Συγγραφέας: Καλλιόπη Πασιά

Εκδόσεις: ΤΡΙ.ΕΝΑ πολιτισμού, Μάρτιος 2023